You can use olive oil
The proper amount of your hair and massage your scalp moist bath before or you can leave it overnight.
In the use of shampoo, as long as the little in the palm of his hand, and put it and water mixed together, so it will not be concentrated on your hair
human hair wigs, because at some point, shampoo will cause your hair and hair loss. Don't forget to use conditioner after using shampoo.
If you have straight
wigshumanhair hair, do not brush your hair, because it will make your hair curl. My fingers through my hair, it is still damp works for me. I don't brush my hair, they stay together, as I brush or comb

------------------------
È possibile utilizzare l'olio di oliva
La quantità adeguata dei vostri capelli e massaggiare il cuoio capelluto bagno umido prima o si può lasciare tutta la notte.
Nell'uso di shampoo, fino a quando il piccolo nel palmo della sua mano, e mettila e acqua mescolati tra loro, in modo che non saranno concentrati sui vostri capelli
parrucche dei capelli umani Perché ad un certo punto, shampoo farà sì che i capelli e calvizie. Non dimenticare di usare il condizionatore dopo aver usato lo shampoo.
Se si dispone di dritto
wigshumanhair capelli, non lavarsi i capelli, perché renderà la vostra arricciatura dei capelli. Le mie dita tra i capelli, è silenzioso opere umido per me. Io non lavo i capelli, Stanno insieme, come ho spazzola o pettine